Pustka

Spójrz na mnie … 
Co widzisz? 
Gej …
  
Teraz ja patrzę na Ciebie … 
Co widzę? 
Człowiek … 
  
Idziesz za rękę z żoną i dzieckiem…
Ja stoję i patrzę jak nikniecie w tłumie…
Dlaczego ja tak nie mam?
… bo może ktoś kiedyś zaplanował mój świat za mnie… 

Jem właśnie ciastko, choć nie powinienem. Mam ich kilka na talerzu. Wszystkie mają piękne kształty – jedno jest złamane na pół. A mimo to leży między nimi… To nie jego wina. To los sprawił, że rozpadło się przed czasem na części… Nikt nie mógł nic zrobić…
  
Siedzę, czekam…
Nie wiem na co. Na miłość? Na szczęście i radość?  

Najbardziej w życiu boli cisza, której nigdy nie przerwie głos -
Kochanie chodź, zupa stygnie…
  
Więc zanim powiesz „Pedał” – pomyśl i przeżyj to sam …


13 komentarzy:

  1. No sorry ale skoro chciał byś inaczej, to morze zacznij być z kobietą? Dla mnie to nie jest normalne, wszystkie inne orientacje seksualne jak np. zoofilia się leczy, to tez się powinno... Tak tak wiem że teraz pewnie powiesz "pomyśl i przeżyj to sam" ale taka prawda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy Ty jesteś kur*a normalny? Co się z tymi ludźmi dzieje.. Zoofilia a homoseksualizm? Proszę Cię, bo padnę.. Czy homoseksualista kogoś krzywdzi? -Nie. A zoofil? -Tak, zwierzęta! Homoseksualista ma prawo do życia, miłości i innych jak każdy heteryk!

      Usuń
    2. Wytłumacz mi jedno, jakim sposobem porównujesz homoseksualizm do zoofilii? Bardzo jestem ciekawy skąd u Ciebie taka analogia. Zoofilia czy pedofilia to zboczenie i tak jak ktoś wyżej napisał one krzywdzą. A czy my kogokolwiek krzywdzimy?

      Usuń
    3. Porównuje te dwa przypadki bo są odmiennością od normy, której ja nie jestem w stanie zrozumieć może dlatego jestem na tym blogu, żeby zrozumieć... choć wątpię. Powiem szczerze kiedyś nie przywiązywałam wagi do homoseksualizmu, lecz gdy mtv i inne tego typu kanały telewizyjne pokazują to jako wręcz modne, na czasie to mam dość... A to osoby pozycję wyżej w komentarzach do mojej wypowiedzi, mała poprawka nie "normalny" tylko "normalna".

      Usuń
  2. Do góry: Nie, to nie jest to samo bo zoofilią się krzywdzi zwierzęta, pedofilią dzieci itd. On nie krzywdzi swoim zachowaniem nikogo.

    Do Autora: Wszystko fajne oprócz wyrażanych emocjii. Wydaje mi się że każdy ma szansę na szczęścię (tym bardziej że ktoś Ci musiał robić to zdjęcie jeśli to ty). W sumie to ty powinieneś przerwać czyjąś ciszę bo wydaje mi się że świetnie gotujesz.

    PS:Dzięki za reklame na kwejku! :)
    ..................................................ZNAJOMY

    OdpowiedzUsuń
  3. Bzdura... Wielokrotnie słyszę 'chodź na obiad', 'idź już spać' itd itp trzeba tylko chcieć! Ja z moim chłopakiem czekaliśmy na siebie 4 lata... Jesteśmy razem na dobre i na złe... Nie raz się pokłócimy, raz jest gorzej, raz jest lepiej... ale jesteśmy razem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać, że są na tym świecie szczęśliwe Pary. Życzę Wam z całego serca jak najdłuższego związku i miłości po sam grób :)

      Usuń
  4. A pro po tego komentarza . Ja na mojego chłopaka czekałam do wakacji przed szkoła średnia. Jesteśmy razem trzy lata już. Będę studentka xd Zlecialo. Ogólnie nnikt w gimbazjum za mną nie przepadal i czułam się okropnie. Samotna i wgl a on jeden nie miał o mnie takiej opinii. Do mnie przyszedł sam więc może się doczekasz xp K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektórzy mogą uważać, że homoseksualizm to jakieś zaburzenia. Ale pomyślcie, schizofrenii też nikt sobie nie wybierze sam z siebie. To, jaką orientacje masz, nie zależy od ciebie i nie możesz na to wpłynąć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze ciężej jest być wśród mniejszości. Nie warto jednak pozwolić żeby opinia ludzi ślepych na prawdziwe wartości przysłaniała nam szczęście. Nie Twoją winą jest jaki jesteś i nie Twoją winą jest że ludzie są jacy są. Ale nic bardziej nie wkurza tych ludzi niż Twoje szczęście.
    Osoby wzrastające w nie pogodę, są szczęśliwsze gdy przychodzi słońce a gdy znów przyjdzie deszcz są silniejsze.

    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Noc jest najciemniejsza przed świtem, jak śpiewa Florence ;) Ja wyoutowałem się kilka lat temu i nigdy, absolutnie nigdy, nie spotkałem się od tamtej pory z jakąkolwiek formą wrogości albo niechęci w stronę mojej osoby. Zwyczajnie rób swoje i idź z uśmiechem przez życie, a głupków olewaj. Na głupotę lekarstwa niestety jeszcze nikt nie wynalazł.

    Są ludzie na tym świecie gotowi dać Ci w gębę choćby za krzywe spojrzenie albo nie taką fryzurę, jaka im się podoba, więc bycie gejem powinno być Twoim najmniejszym zmartwieniem ;) Pamiętaj co oryginalnie w angielskim znaczył wyraz "gay".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za te ciepłe słowa. Miło przeczytać coś takiego z samego rana. Tak też robię. Idę przed siebie, robię swoje i jestem sobą. Opiniami głupków się nie przejmuję, bo i po co? Nic mi to nie da.
      I tak w dzisiejszym świecie można oberwać w zasadzie na wszystko. Dlatego zastanawiam się dokąd to wszystko zmierza...
      Let's enjoy life! :) :)

      Usuń
  8. Świetne podsumowanie i świetny wpis.

    Nikogo do tego nie trzeba nakłaniać by zrozumiał, czasem to zrozumienie przyjdzie samo, czasem zaskoczy, czasem będzie oczywiste.
    Myślę, że często ludzie mają błędne wyobrażenie o homo, stąd bierze się potem uprzedzenie...

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS | x.