Każdy dzień to szansa żeby wszystko zmienić ...

Kiedy siedzisz w 4 ścianach z pytaniami bez odpowiedzi masz uczucie jakby za chwile miała rozerwać Cię na kawałki bezradność. Mam ochotę znów iść za głosem serca i zakochać się bez pamięci w kimś, kto pokocha moje codzienne łzy niepewności, mój czas, mój oddech, odbicie w lustrze…
Nie ucieknę przed sobą bo nie mam dokąd, nie będę krzyczał bo i tak nikt nie usłyszy… Na dnie w kubku kawy codziennie obserwuje swoje odbicie.
Usycham …
Bo przecież nie można żyć bez miłości. Był kiedyś ten, dla którego straciłem głowę. Nie ma go, jego cień gdzieś znikł.
To nie była miłość? Była. Z serca wymazał ją żal i wieczne pytanie dlaczego…
Siedzę pełen obaw, ale wiem, że nie sam. Wiem, że wy też je macie. W każdej godzinie, minucie, sekundzie.
Wierzę, mimo wszystko że może być pięknie nawet w ludzkiej beznadziei…
Chyba nie wolno się bać… Raczej na pewno. Bycie słabym – nie nie wypada… Damy rade przetrwać te chłodne poranki i znaki zapytania na dobranoc…
Łapę duży oddech na nowy dzień, i idę… Przed siebie

Każdy dzień to szansa na to, aby wszystko zmienić…


5 komentarzy:

  1. Nie wolno się poddawać... Nie ważne jak bardzo czujemy się źli, gorsi, beznadziejni, niepotrzebni i niekochani... Nie wolno nam się poddawać. Musimy dążyć do celu, bo bez niego nasze życie nie ma sensu. "Gdy jest źle to dobry znak Gdy jest źle... Bo może znów lepiej być." Musimy wierzyć, że jutro będzie lepiej i spełniać swoje marzenia. I pamiętaj nigdy nie jesteś sam. Nie ważne jak źle by było, na świecie jest tylu ludzi, którzy mogą i chcą cię wysłuchać. Czasem szept brzmi głośniej niż krzyk.Jak szklana butelka wrzucona w odmęty morskich fal przynosi wiadomość. Trzeba w to tylko uwierzyć... Pamiętaj o tym i po prostu napisz...
    Z pewnością znajdzie się ktoś kto odpowie...
    Będę czekać...
    Nimrodel

    OdpowiedzUsuń
  2. Też potrzebuje się zakochać. Tak naprawdę i na maksa. Ale ludzie, którzy mnie otaczają są obcy. Nie zakocham się w prawdzie tylko własnej wizji.
    I tak, trzeba być silnym. W życiu miejsce na słabość jest tylko gdy jesteśmy sami.
    #kotzdachu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc życzę Ci abyś się zakochał/a :) :)
      Niestety tak jest na tym świecie, że nie można pokazać swojej słabości, gdyż ludzie bardzo szybko wykorzystaliby to przeciwko nam. Trzeba być silnym a przynajmniej takiego udawać.

      Usuń
  3. Tak od siebie dodam, że czasami właśnie kiedy myślisz, że jest już tak źle, że gorzej być nie może wtedy coś dobrego może się wydarzyć. Ja tak odnalazłam kogoś dla siebie, w chwili gdy już prawie miałam w ręce żyletkę... Czasami musi być bardzo źle, żeby później było lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bojmy sie zakochiwac ponownie, nie zalujmy milosci ktore byly i sie skonczyly, kazda z nich pozostawila w nas jakis slad, czerpmy z tego to co pozytywne, bolesne emocje odejda, lecz pozostanie doswiadczenie ktore nie boli. Dzieki nim jestesmy tu dzis, ci sami, lecz zupelnie inni, bogatsi. Jesli milosc sie konczy to znak, ze tak mialo byc, pozwolmy temu plynac, to uczucie a nie wykres w zeszycie, czasem da sie mu pomoc, czasem jednak trzeba pomoc w gasnieciu. Patrzmy sercem.

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS | x.