Od nowa

Jest środek lata, ale dla mnie początek wiosny zwiastującej nowe życie. Wszystko we mnie na nowo budzi się do życia, niczym obumarła przyroda po ciężkiej zimie – śmierci powstawała by znowu żyć. Miłość potrafi odmienić człowieka, wyrwać go z głębokiego snu i sprawić by na nowo uwierzył w jutro, by uwierzył w sens swojego życia i zaakceptował każdą złą chwilę, która otworzyła mu drzwi do innego życia. Doświadczony przez los, odrzucony przez ludzi, porzucony przez ukochanego nie widziałem już dla siebie światełka nadziei, widziałem za to mrok i drogę usłaną kolcami, aż ktoś stanął na tej drodze, wypalił ciernie i usłał różami. Bałem się nawet pomyśleć, że to dla mnie, że ktoś mógł mnie pokochać i czarno-biały świat pokazać w kolorach.

You are my strength
When I am weak 
And always ready 
With a shoulder 
To lean on.
I love you very much,
You have no idea ...


6 komentarzy:

  1. W życiu nigdy nie ma drogi bez światłą :)
    Więc zawsze gdy jedno się kończy musi zacząć się drugie.
    Powodzenia i szczęścia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci dużo miłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A Tobie, żeby pewna osoba w końcu wyleciała z główki :)

      Usuń

© Agata | WS | x.