Koktajl kakaowo truskawkowo bananowy

Czerwone truskawki zdobyć coraz ciężej. Ale dobrze, że mama ma jeszcze zapasy.
Lubię truskawki.
I uwielbiam takie popołudnia.
Wolność.
Lekkość ducha.
I wakacje.

Do pełni szczęścia brakuje tylko Ciebie tu u mojego boku. Chciałbym oprzeć głowę o Twoje ramię i tak sączyć ten koktajl patrząc się przed siebie lub spojrzeć Ci głęboko w oczy ujrzeć w nich radość i uśmiechnąć się. Tak po prostu tylko Ty i ja :) Już niedługo ♥


Składniki (na 1 porcję)
  • banan
  • około 10 truskawek
  • 3 kopiate łyżki jogurtu naturalnego
  • 1/3 szklanki mleka
  • łyżeczka kakao
  • brązowy cukier ( trochę do smaku )
  • szczypta cynamonu

Banana i truskawki pokroić na mniejsze kawałki i wrzucić do blendera, dodać jogurt, mleko, kakao, cynamon i cukier. Wszystko dobrze zmiksować.



Miłego niedzielnego popołudnia! :)



8 komentarzy:

  1. Widać ze jesteś zajęty xp bo nie miałam co czytać xdddd to wszystko co gotujesz pieczesz itp jest takie laaaadne.. Nie mam kasy żeby kupić składniki a chciałabym takie pysznosci chłopakowi zrobić. Sprawić mu przyjemność xd może tak wykminisz coś pysznego i szybkiego z rzeczy które każdy ma w lodówce.. Bo nie każdy ma truskawki xd Jestem ciekawa czym się zajmujesz bo moim zdaniem twoje miejsce to kuchnia jak to wszystko widzę xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Specjalnie dla Ciebie następny przepis będzie z niczego czyli z tego co każdy może znaleźć w lodówce. Można bardzo tanio przygotować coś pysznego i ładnie wyglądającego. :)
    Studiuję i moje studia nie mają zupełnie nic wspólnego z kuchnią :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda.. To do masterszefa! XD dzięki czekam na przepis z niecierpliwością xd a dziś zrobię cytrynowe babeczki xp

      Usuń
    2. Słuchaj.. Babeczki to hicior. Są genialne! Wszystkim smakują :)

      Usuń
    3. Naprawdę bardzo się z tego cieszę :) :)

      Usuń
  3. Kocham truskawki :D No i ostatnio nie było co czytać... Ale przepisy cudne. Nie zastanawiałeś się nad tą ścieżką w przyszłości...?
    Nimrodel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdzam, że to mój plan awaryjny :) Jeśli wszystko inne nie wypali, zostanie kucharzem :D

      Usuń
  4. Przyjemnie czyta się Twojego bloga. Trzymam kciuki i czekam na więcej ! :D

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS | x.