Szybka sałatka i mój mały sukces

Mniej mnie tu niż więcej.
Ostatnio.
Pogoda nie nastraja optymizmem.
Małe smutki, większe radości.
A na obiad szybka sałatka z łososiem.
Kocham tę wolność.


Składniki na sałatkę:
  • sałata lodowa
  • kiełki (u mnie rzodkiewki)
  • wędzony łosoś (ok. 100 g)
  • czarne oliwki
  • pomidory
  • sos vinaigrette


Składniki na sos:

  • 1 łyżka octu winnego
  • 3 łyżki oliwy z oliwek lub oleju
  • Szczypta soli
  • Świeżo zmielony czarny pieprz
Przygotowanie:
  • Sos
Do miseczki wlewamy ocet winny i dodajemy sól. Mieszamy aż sól się rozpuści i dolewamy oliwę. Mieszamy aż składniki się połączą i doprawiamy świeżo zmielonym pieprzem.
  • Sałatka
Nic prostszego. Do miseczki rwiemy uprzednio umytą sałatę, dodajemy kiełki, pokrojonego łososia, pomidory i oliwki. Mieszamy i polewamy sosem.
Voila :)


A tutaj mój mały sukces w walce z kilogramami. Niebieskie spodnie zakupiłem w listopadzie 2014 roku, a czarne wczoraj. Zszedłem z rozmiaru 36 do 32 i straciłem 12 cm w pasie w ciągu 2 miesięcy :)

2 komentarze:

  1. Dzięki za przepis. Na pewno zrobię taką sałatkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za przepis. Na pewno zrobię taką sałatkę. :)

    OdpowiedzUsuń

© Agata | WS | x.